Algemene Ledenvergadering 29 mei 2024

26 apr

De Algemene Ledenvergadering van Sportvisserij Limburg vindt plaats op woensdag 29 mei 2024 in Congrescentrum Het Forum, Elmpterweg 50, 6042 KL te Roermond. Aanvang van de vergadering 19.30 uur.

Voorafgaand aan de Algemene Ledenvergadering kunt u gebruik maken van een warm en koud buffet. Dit moment leent zich uitstekend om bij te praten met collega-bestuursleden. Aanvang van het buffet is 18.00 uur
Denkt u er s.v.p. aan om zich ook hier tijdig voor aan te melden?

In verband met de organisatie van zowel de Algemene Ledenvergadering alsook het buffet vragen wij u vriendelijk om u vóór 22 mei a.s. aan te melden. U kunt dit doen via e-mail (patricia@sportvisserijlimburg.nl). Indien u niet bent aangemeld, rekenen wij niet op uw komst.

Voor de volledigheid wordt u ook verwezen naar artikel 4 van hoofdstuk 5 uit de statuten van Sportvisserij Limburg. Hierin staat beschreven dat ieder lid bevoegd is zijn of haar stem te doen uitbrengen door een schriftelijk gemachtigd ander lid, dat echter maximaal niet meer dan voor twee leden stemmen kan uitbrengen.

Eventuele aanvullende agendapunten moeten schriftelijk ingediend zijn vóór 22 mei a.s.
Daarnaast stellen wij het op prijs als opmerkingen en/of vragen n.a.v. de agenda zoveel mogelijk schriftelijk worden ingediend om het verloop van de vergadering te bespoedigen. Dit kunt u doen tot 22 mei a.s.
Alle verenigingen krijgen vervolgens zowel de vragen als de antwoorden in de week voorafgaand aan de vergadering via e-mail toegezonden.

Het bestuur en het team hoopt u allen te mogen verwelkomen op woensdag 29 mei a.s.

Hieronder vindt u de agenda en stukken (m.u.v. de jaarrekening, begroting en het verslag van de kascontrolecommissie).
Alle stukken, inclusief de financiële stukken, zijn op 26 april a.s. tevens per e-mail aan alle secretariaten verzonden.

- Agenda
- Concept verslag ALV 9 juni 2023